e diel, 3 qershor 2007

Återblick-kompistema

Den här veckan har det varit kompistema.
Och det första jag kommer att tänka på nu när jag skriver återblicken är: vilket bra tema jag valde! Det låter lite skrytigt men jag tycker att kompisar är ett bra tema.
Alla behöver ju e kompis!
Men vilken dag var roligast?
För mig var det onsdagen, för då fick jag panik!
Jag skulle ha bilder på mina kompisar.
Jag hade inte det.
Hela dagen sprang jag runt och försökte ta bilder men det funkade ju så klart inte.
Tillslut när jag var helt förstörd kom jag på att ta en bild på klassfotot och sätta här på bloggen.
Och vilken dag var tråkigast?
Tisdagen, för det gick INTE att hitta några fakta om kompisar.
Det var allt från mig.
Och ni, överlev tills imorgon!

1 koment:

Anonim tha...

Men du är ju helt otrolig på att skriva! Jisses vad du kan! Det är så kul att titta in på din blogg och se vad du går runt och funderar på. Fortsätt! Så spännande!